1. Czy PKO Bank Polski umożliwia złożenie wniosku Dobry start?
2. Jak złożyć wniosek Dobry start za pośrednictwem PKO Banku Polskiego?
3. Czy wnioski o świadczenie Dobry start można składać przez cały rok szkolny?
4. Od kiedy można składać wnioski o świadczenie Dobry start?
5. Czy programem objęte są wszystkie uczące się dzieci?
6. Czy muszę być klientem PKO Banku Polskiego, aby złożyć wniosek Dobry start za pośrednictwem tego Banku?
7. Jestem klientem PKO Banku Polskiego i mam dostęp do iPKO. Dlaczego nie mogę złożyć wniosku Dobry start?
8. Skąd mam wiedzieć, do jakiego organu prowadzącego w gminie skierować wniosek?
9. Jakie konto podać we wniosku Dobry start do wypłaty świadczeń?
10. Czy mogę podać we wniosku Dobry start konto dziecka do wypłaty świadczeń?
11. Czy po wysłaniu wniosku Dobry start przez iPKO będzie można go modyfikować?
12. Kto składa wniosek Dobry start? Czy wniosek składa jeden rodzic, czy oboje?
13. Czy przyznane świadczenie podlega opodatkowaniu?
14. Nie mogę dodać załączników do wniosku Dobry start. Co robić?
15. Skąd będę wiedzieć, że dostałem UPO/UPP z wiarygodnego źródła?
16. Kto decyduje o przyznaniu mi świadczenia w ramach programu Dobry start? Jaka jest rola Banku w tym procesie?
17. Czy do przyznania świadczenia w ramach programu Dobry start brane są pod uwagę moje dane, którymi dysponuje Bank?
18. Czy Bank przekazuje do organu przyznającego świadczenia w ramach programu Dobry start moje dane?
19. Czy świadczenie w ramach programu Dobry start może być przyznane w innej wysokości niż 300 zł?
20. Czym się różni potwierdzenie złożenia wniosku, które mogę pobrać z serwisu internetowego iPKO od Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO)/ Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP)?
Drukuj