To konto gra z Ekstraklasą!

Załóż PKO Konto za Zero, a w promocji możesz dostać za darmo na pół roku pakiet Sport lub Film w Platformie CANAL+ telewizji przez internet!

Sprawdź

 

 

 

Wpływamy na Twoją wygodę


Otwórz konto na selfie
Teraz wystarczy Ci telefon z aplikacją mobilną IKO, żeby potwierdzić swoją tożsamość i otworzyć konto w PKO Banku Polskim bez wychodzenia z domu.

Asystent głosowy w IKO
Porozmawiaj z naszą aplikacją mobilną! Wyślij przelew, doładuj telefon, przeszukaj historię i znacznie więcej – sprawdź, jak to działa.

Porozmawiaj z naszym doradcą online
Wystarczy Ci: laptop, komputer lub telefon z przeglądarką internetową (zalecamy Chrome)

 

 

Produkty i usługi dodatkowe

 

AC/OC dla Twojego auta online? Masz to jak w banku

Ubezpiecz auto online

Szybko i wygodnie porównaj oferty kilku ubezpieczycieli w serwisie iPKO lub aplikacji IKO.


Więcej
PKO Inwestomat –Twój doradca inwestycyjny online

PKO Inwestomat – Twój doradca inwestycyjny online

Określ swój cel, a PKO Inwestomat przeanalizuje Twoje potrzeby oraz możliwości i zarekomenduje odpowiednie dla Ciebie fundusze inwestycyjne.

Więcej

Autooszczędzanie

Autooszczędzanie

Sposób na odkładanie drobnych pieniędzy. Wypróbuj Autooszczędzanie i odkładaj drobne kwoty dla siebie lub bliskich.

Więcej
Otwórz konto na selfie

Otwórz konto na selfie

  1. Pobierz i uruchom aplikację IKO, a następnie wybierz opcję „Zostań klientem – otwórz konto” oraz „Otwarcie konta online”.
  1. Wybierz rodzaj konta i kartę płatniczą, podaj dane kontaktowe oraz udziel odpowiednie zgody.
  1. Zrób zdjęcia swojego dowodu osobistego i twarzy, sprawdź poprawność danych, wskaż adres zamieszkania, zaakceptuj oświadczenia i złóż wniosek. Podpisz umowę online i korzystaj ze swojego konta! Niektóre funkcje np. e-Urząd będą wymagały dodatkowego potwierdzenia tożsamości w oddziale.

    Więcej
Korzystaj ze swojego konta światowo

Korzystaj ze swojego konta światowo

Otwórz konto walutowe i podepnij je do swojej karty płatniczej wydanej do PKO Konta za Zero, a możesz zyskać:
  • Brak przewalutowania3 - płacąc kartą na wakacjach czy w internecie np. 10 EUR, z konta walutowego w EUR pobierzemy dokładnie taką samą kwotę,
  • 0 zł za prowadzenie konta walutowego.

Swoje konto walutowe (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK, HUF) zasilisz w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego z bezpłatnym dostępem przez serwis iPKO i aplikację mobilną IKO.

Więcej o pakiecie walutowym

Więcej o przenoszeniu konta do PKO Banku Polskiego

Przenieś konto do PKO Banku Polskiego

  • Szybki proces online - otwórz konto w naszym banku, złóż dyspozycję o przeniesienie rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie
  • Możemy przenieść Twoje saldo oraz wszystkie lub wybrane przez Ciebie usługi płatnicze
  • Jeżeli chcesz, poinformujemy o zmianie konta bankowego Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje

Więcej o przenoszeniu konta do PKO Banku Polskiego

Dyspozycje online - załatwiaj formalności bez wychodzenia z domu

Dyspozycje online - załatwiaj formalności bez wychodzenia z domu

W serwisie internetowym iPKO możesz zlecić dyspozycje, a także pobrać dokumenty oraz zaświadczenia. Szybko i wygodnie.

Więcej

1 Zwrot towaru lub anulowanie operacji zmniejsza liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym karty, w którym nastąpił zwrot albo anulowanie bezgotówkowej transakcji płatniczej.

2 Za wypłaty gotówki w walutach obcych z bankomatów ich operatorzy mogą pobierać opłaty. Dodatkowo gdy nie skorzystano z funkcji wielowalutowej karty, wypłaty gotówki w walutach obcych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, wiążą się z pobraniem prowizji za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA. Wysokość prowizji za przewalutowanie transakcji dostępna jest w Taryfie prowizji i opłat.

3 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
a. Transakcja musi być realizowana w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HRK, HUF,
b. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
c. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji,
d. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.

 

 

Na stronie używamy nazw handlowych.
Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.