Napisz do nas
Formularz kontaktowy
Dodatkowe formy kontaktu
Jeśli wyślesz wiadomość poniżej, postaramy się na nią odpowiedzieć w ciągu 6 godzin. W wyjątkowych przypadkach czas odpowiedzi może się wydłużyć do 24 godzin.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Chcesz zalogować się pierwszy raz? Nie pamiętasz loginu, czy hasła? A może chcesz odblokować swój dostęp do bankowości elektronicznej lub masz inne pytania? We wszystkim Ci pomożemy - sprawdź
- Chcemy Ci jak najszybciej odpowiedzieć – sprawdź, co powinna zawierać Twoja reklamacjaZgłoś swoje zastrzeżenie dotyczące naszych produktów lub usług - tak szybko, jak to możliwe. - Opisz szczegółowo sytuację, która budzi Twoje zastrzeżenia
- Wskaż nieprawidłowości i Twoje oczekiwania wobec nas
- Podaj numer swojego konta, karty płatniczej lub umowy, jeśli to możliwe
- Pamiętaj o wpisaniu imienia i nazwiska, numeru PESEL i aktualnego adresu do korespondencji - jeśli składasz reklamację na piśmie
- W indywidualnych przypadkach możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje lub dokumenty
 Na Twoje życzenie potwierdzimy przyjęcie reklamacji na piśmie, e-mailem lub przez telefon. 
- Kiedy otrzymasz odpowiedź?- Do 15 dni roboczych – jeśli reklamacja dotyczy usług płatniczych
- Do 30 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach
 W szczególnie skomplikowanych sytuacjach możemy wydłużyć te terminy do: - 35 dni roboczych – jeśli reklamacja dotyczy usług płatniczych
- 60 dni kalendarzowych – w pozostałych przypadkach
 Powiadomimy Cię o nowym przewidywanym terminie odpowiedzi. 
 Przypominamy, że terminy odpowiedzi liczymy od dnia otrzymania reklamacji do dnia wysłania odpowiedzi.
- W jaki sposób otrzymasz odpowiedź na reklamację?Standardowo odpowiadamy na reklamację na piśmie, ale jeżeli nam to zgłosisz, wyślemy odpowiedź e-mailem. Wysyłamy odpowiedzi na dane adresowe, które są podane w naszym banku - możesz je sprawdzić i zmienić online w serwisie internetowym iPKO, na infolinii i w dowolnej placówce banku. 
- Jak możesz odwołać się od naszej odpowiedzi?Jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem w odpowiedzi na reklamację, możesz wnieść odwołanie do Rzecznika Klienta PKO Banku Polskiego. Sprawdź, jak skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta PKO Banku Polskiego. Jeśli wyczerpiesz procedurę reklamacyjną w banku, masz prawo do pozasądowego rozstrzygania ewentualnych sporów z bankiem przed: - Bankowym Arbitrażem Konsumenckim przy Związku Banków Polskich zgodnie z Regulaminem
- Rzecznikiem Finansowym - sprawdź tryb postępowania
 Możesz także zwrócić się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumenta. Jeżeli masz umowę zawartą online lub przez telefon możesz skorzystać z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów, na unijnej platformie ODR. Masz też zawsze prawo wystąpić z powództwem do sądu powszechnego. 
- ChargebackAby uruchomić procedurę chargeback musisz złożyć reklamację w Banku. 
Centrala PKO Banku Polskiego
ul. Świętokrzyska 36,
00-116 Warszawa
NIP: 5250007738
Regon: 016298263
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
