Jeśli skorzystałeś z Tarczy Finansowej PFR 1.0, to przed upływem 12 miesięcy od wypłaty subwencji finansowej udostępnimy w bankowości elektronicznej iPKO lub iPKO biznes propozycję PFR dotyczącą wysokości subwencji finansowej podlegającej umorzeniu. Rozliczenie subwencji finansowej realizowane będzie za pośrednictwem banku, w którym została zawarta umowa o udzielenie subwencji. Wniosek o umorzenie subwencji zostanie udostępniony w bankowości elektronicznej:
Od 1 czerwca br. PFR rozpoczął proces wydawania decyzji o umorzeniu subwencji finansowej. Przedsiębiorcy mogą zapoznać się z nią w serwisie internetowym iPKO i iPKO biznes.
Zanim upłynie 12 miesięcy od wypłaty subwencji w serwisie iPKO lub iPKO biznes zobaczysz podgląd wniosku o umorzenie.
Jest to propozycja przygotowana przez PFR. Na tym etapie nie możesz edytować wniosku.
Sprawdź, czy wszystkie dane zamieszczone we wniosku są prawidłowe, a ewentualne rozbieżności wyjaśnij z odpowiednimi instytucjami, np. ZUS, US.
Nie wcześniej niż pierwszego dnia po upływie 12 miesięcy od wypłaty subwencji w serwisie iPKO lub iPKO biznes zobaczysz edytowalny wniosek o umorzenie.
Sprawdź, czy wszystkie dane są poprawne i w razie potrzeby - skoryguj je. Masz 10 dni roboczych, żeby uzupełnić wniosek i podpisać go narzędziem autoryzacji.
PFR sprawdza zgodność danych z wniosku z rejestrami publicznymi. Dostaniesz decyzję PFR w serwisie internetowym iPKO lub iPKO biznes w ciągu maks. 15 dni roboczych od ostatniego dnia terminu na złożenie wniosku o umorzenia. W przypadku decyzji o częściowym umorzeniu subwencji, otrzymasz harmonogram i numer rachunku do spłaty subwencji.
Jeśli PFR wydał decyzję o częściowym umorzeniu subwencji dla Twojej firmy, otrzymasz harmonogram i numer rachunku do spłaty subwencji w swoim serwisie internetowym:
Pamiętaj: subwencja nie spłaca się automatycznie – w każdym miesiącu musisz samodzielnie zrobić przelew na rachunek do spłaty subwencji.
Jeśli PFR wydał decyzję o częściowym umorzeniu subwencji dla Twojej firmy, otrzymasz harmonogram i numer rachunku do spłaty subwencji w swoim serwisie internetowym:
Pamiętaj: subwencja nie spłaca się automatycznie – w każdym miesiącu musisz samodzielnie zrobić przelew na rachunek do spłaty subwencji.
Dodatkowe informacje dotyczące wniosku o umorzenie:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie