Jak odebrać bilet na mecz kupiony online?

Bilety dostaniesz na adres e-mail, który podajesz w formularzu.

Dane osobowe na bilecie są zabezpieczone: hasło do pliku z biletami składa się z 6 ostatnich cyfr numeru PESEL osoby kupującej bilet.

Na mecz weź ze sobą bilet i dowód tożsamości.

Pytania i odpowiedzi

Na jakie mecze mogę kupić bilety?

Jak kupić bilet na mecz Ekstraklasy online w serwisie internetowym iPKO?

Jakie dane są niezbędne do zakupu biletów?

Czy mogę otrzymać bilet na adres e-mail inny, niż w danych banku?

Co zrobić, jeżeli nie otrzymałem wiadomości e-mail z biletem?

Do czego przy zakupie biletu wykorzystywany jest mój nr PESEL?

Czy muszę wziąć dowód osobisty na mecz?

Jak skorzystać z kuponu rabatowego?

Z kim się kontaktować, gdy mam problem z biletem lub z wejściem na stadion?

Jakie jest hasło do pliku z biletem? Dlaczego plik jest zabezpieczony?

Jak mogę rozesłać znajomym kupione przez mnie bilety?

Czy za kupiony bilet mogę otrzymać fakturę VAT?

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

Operatorem serwisu biletowego i pośrednikiem sprzedaży biletów jest PKO BP Finat Sp. z o.o., spółka należąca do Grupy PKO BP. Sprzedawcą biletów na dane spotkanie jest jego organizator. Operatorem bezpiecznych płatności jest Blue Media S.A.