W serwisie internetowym iPKO przejdź kolejno: Usługi → e-Zakupy → Bilety na mecze oraz zaakceptuj zgodę na przekazanie danych do PKO Finat.
Przy pierwszym wejściu – zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go i utwórz konto w systemie biletowym (przy kolejnych wejściach będziesz automatycznie logował się z iPKO)
Wybierz klub, mecz, sektor i miejsce oraz podaj potrzebne dane osobowe swoje lub osoby, dla której kupujesz bilet. Zaakceptuj regulamin organizatora spotkania oraz potwierdź i opłać zamówienie.
Bilety dostaniesz na adres e-mail, który podajesz w formularzu.
Dane osobowe na bilecie są zabezpieczone: hasło do pliku z biletami składa się z 6 ostatnich cyfr numeru PESEL osoby kupującej bilet.
Na mecz weź ze sobą bilet i dowód tożsamości.
Na mecze piłki nożnej wybranych klubów Ekstraklasy.
Uwaga: dane osobowe na bilecie są zabezpieczone hasłem, które składa się z 6 ostatnich cyfr numeru PESEL osoby kupującej bilet. Po zaakceptowaniu regulaminu, dochodzi do założenia konta w serwisie Ekstraklasa.
Imię i nazwisko oraz numer PESEL. Dotyczy to zarówno Ciebie, jak i osób, dla których kupujesz bilety.
Dodatkowo, poprosimy o adres e-mail, na który zostaną przesłane bilety.
Tak, w formularzu zakupu biletów możesz podać dowolny adres e-mail.
Wiadomość e-mail z biletem powinna trafić na wskazany adres e-mail automatycznie, od razu po transakcji. Sprawdź, czy e-mail nie wpadł do folderu SPAM. Jeżeli nie masz swojego e-maila z biletem, skontaktuj się z PKO BP Finat: bilety@finat.pl.
Numer PESEL jest potrzebny do sprawdzenia, czy osoba dla której kupowany jest bilet, nie jest objęta zakazem stadionowym.
Tak, dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport) jest potrzebny do weryfikacji tożsamości osoby wchodzącej na stadion.
Napisz do PKO BP Finat na adres: bilety@finat.pl
Podaj numer kuponu w specjalnym polu, które zobaczysz przed potwierdzeniem płatności w serwisie internetowym iPKO.
Dane organizatora spotkania, nr telefonu i e-mail znajdziesz na swoim bilecie. W przypadku problemów z pobraniem biletu, napisz na adres PKO BP Finat: bilety@finat.pl
Hasło pliku z biletem to 6 ostatnich cyfr nr PESEL osoby, która go kupiła. Na bilecie zamieszczone są dane osobowe (imię, nazwisko, pesel) właściciela, dlatego plik chroniony jest hasłem przed dostępem osób niepowołanych.
Wyślij je e-mailem (jeden plik ze wszystkimi kupionymi biletami) albo pobierz każdy bilet jako osobny plik ze swojego konta w serwisie Ekstraklasa.
W tym celu skontaktuj się z organizatorem spotkania – znajdziesz jego dane kontaktowe na swoim bilecie.
Nie - zgodnie z ustawą o prawach konsumenta nie można odstąpić od umowy sprzedaży biletów.
Operatorem serwisu biletowego i pośrednikiem sprzedaży biletów jest PKO BP Finat Sp. z o.o., spółka należąca do Grupy PKO BP. Sprzedawcą biletów na dane spotkanie jest jego organizator. Operatorem bezpiecznych płatności jest Blue Media S.A.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie