Konto bez Granic

Konto ze stałą miesięczną opłatą 17,90 zł, za którą zyskujesz komfort

  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą1
  • 0 zł za wpłaty i wypłaty w placówkach banku
  • Kartę wielowalutową do płatności zagranicznych i internetowych bez przewalutowania1 i bez opłaty za obsługę
  • Otwórz konto z kodem ZWROT, płać kartą VISA, możesz zyskać do 500 zł

Co zyskujesz z Kontem bez Granic?

Grafika w kafelku Korzystasz, jak chcesz

Korzystasz, jak chcesz

Oprócz zarządzania kontem online, możesz wpłacać, wypłacać i zlecać przelewy standardowe w naszych placówkach - bez opłat

Grafika w kafelku Wypłacasz, gdziekolwiek jesteś

Wypłacasz, gdziekolwiek jesteś

Wypłacisz gotówkę bez opłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą

Grafika w kafelku Korzystasz z drugą osobą

Korzystasz z drugą osobą

Nie musicie być ze sobą spokrewnieni, żeby mieć 2 karty i wspólnie korzystać z konta

Grafika w kafelku Masz wygodną kartę bez przewalutowania

Masz wygodną kartę bez przewalutowania

Korzystaj z bankomatów i płać bez przewalutowania1 w Polsce i za granicą, także przez internet

Grafika w kafelku Korzystasz z rabatów

Korzystasz z rabatów

Z Visa Benefit masz dostęp do atrakcyjnych rabatów

Sprawdź
Grafika w kafelku Otwierasz i sprawdzasz

Otwierasz i sprawdzasz

Sprawdź swoje konto na różne sposoby i zdecyduj, czy do Ciebie pasuje. Testuj konto przez 100 dni, a jeśli nie spełni Twoich oczekiwań– zwrócimy koszty za usługi, z których skorzystasz

Więcej w regulaminie promocji

Dowiedz się więcej o promocji

    1. Do 15 września 2024 r. otwórz konto online lub w naszej placówce. Podaj kod promocji: ZWROT
    2. Zapoznaj się z regulaminem promocji, zamów kartę do konta, wyraź zgodę na marketing elektroniczny
    3. Masz już konto? Świetnie! Od tej pory w każdym z kolejnych 10 miesięcy kalendarzowych przynajmniej 1 raz:

    • zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
    • zapłać bezgotówkowo kartą

    Za spełnienie warunków promocji zwrócimy Ci 5% wartości transakcji opłaconych kartą w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie). Możesz otrzymać łącznie do 500 zł.

    1. Nagrodę będziemy przekazywać co miesiąc na Twoje konto, jeśli w danym miesiącu spełnisz warunki promocji- w kolejnym otrzymasz nagrodę (najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego)
    2. Nagrody będziemy przekazywać
      :
      • dla kont otwartych do 31.08.2024 r. – od października 2024r. do lipca 2025 r.
      • dla kont otwartych od 1.09.2024 r. do 15.09.2024 r. – od listopada 2024r. do sierpnia 2025 r.
    3. Nagrodę wydamy, jeśli do dnia wydania nagrody:

      • nie zamkniesz konta ani karty
      • nie odwołasz zgody na marketing elektroniczny
    1. Możesz skorzystać tylko jeden raz z promocji, niezależnie od liczby otwartych kont wraz z kartą
    2. Jeśli otwierasz konto jako konta wspólne (czyli gdy umowę podpisze dwóch współposiadaczy), możemy przyznać jedną nagrodę w promocji 
    3. Nagrodę otrzymasz tylko za te miesiące kalendarzowe, w których spełnisz warunki promocji
    4. Zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza wartość transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącu, od której naliczymy kwotę nagrody
    5. Do transakcji bezgotówkowych kartą nie wliczamy transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
    6. W promocji nagrodzimy nie więcej niż 12 000 osób

Korzystaj z komfortu ze stałą opłatą

Przelewy

  • Przelewy BLIK na numer telefonu
    0 zł
  • Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO
    0 zł
  • Przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię
    0 zł

Wpłaty i wypłaty

  • Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego
    0 zł
  • Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce
    0 zł
  • Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce
    0 zł
  • Wypłaty kartą z bankomatów za granicą1
    0 zł
  • Wypłaty i wpłaty w placówce banku
    0 zł

3 kroki do Konta bez Granic

Na selfie

  • 1

    Pobierz aplikację mobilną IKO

    Wybierz rodzaj konta i kartę, jeśli chcesz ją zamówić, uzupełnij dane kontaktowe i udziel odpowiednich zgód
  • 2

    W aplikacji IKO zrób zdjęcie twarzy i dowodu osobistego

    Uzupełnij pozostałe dane i złóż wniosek
  • 3

    W e-mailu otrzymasz dane logowania do serwisu iPKO i aplikacji IKO

    Niektóre funkcje konta będą wymagały dodatkowego potwierdzenia tożsamości w dowolnym oddziale banku ? Od momentu podpisania umowy przez klienta do czasu okazania dokumentu tożsamości w oddziale klient może korzystać z konta w ograniczonym trybie tj.:
    - dzienny limit transakcji do rachunku wynosi 10 000 PLN (nie można go znieść)
    - brak możliwości zarządzania limitami karty debetowej wydanej do tego rachunku
    - brak możliwości korzystania z e-urzędu i całej funkcjonalności administracji państwowej np. złożenia wniosku 500+
    - brak możliwości zamówienia więcej niż jednej karty debetowej do rachunku z wyjątkiem zastrzeżenia i jednoczesnego zamówienia kolejnej karty, brak możliwości zmiany limitów dla aplikacji IKO

Z kurierem

  • 1

    Złóż wniosek o konto

    Zrób to przez internet na stronie pkobp.pl lub w serwisie internetowym iPKO. Wybierz opcję „Wizyta kuriera"
  • 2

    W ciągu 2 dni roboczych od zawarcia umowy kurier dostarczy:

    • Twoją kartę debetową (jeżeli była zamówiona)
    • jeden dokument do podpisu „Potwierdzenie Twojej tożsamości i wzór podpisu”
  • 3

    Pełny dostęp do serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO

    Uzyskasz go bezpośrednio po podpisaniu u kuriera dokumentu „Potwierdzenie Twojej tożsamości i wzór podpisu”

W placówce

  • 1

    Odwiedź dowolną placówkę PKO Banku Polskiego

    Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport)
  • 2

    Umowa

    Doradca przygotuje dla Ciebie umowę do podpisu
  • 3

    Dostęp do bankowości elektronicznej

    Możesz go aktywować samodzielnie lub z pomocą doradcy

Konto na selfie video
FILM INSTRUKTAŻOWY

Jak otworzyć konto na selfie w aplikacji IKO?

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Infolinia banku

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Wyjaśniamy oznaczenia

1 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:

  1. Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.
  2. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji.
  3. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
  4. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.

Za wypłaty gotówki w walutach obcych operatorzy bankomatów mogą pobierać opłaty. Dodatkowo, w przypadku wypłat gotówki w walutach obcych, rozliczonych na rachunku prowadzonym w złotych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, pobrana zostanie prowizja za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają „Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA”.