Jak kupić bilety w serwisie iPKO?
1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Przejdź kolejno: Oferta → Pozostałe → Bilety na mecze i zaakceptuj zgodę na przekazanie danych do PKO Finat
2
Utwórz konto
Przy pierwszym wejściu – zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go i utwórz konto do zakupu biletów. Przy kolejnych wejściach już automatycznie zalogujesz się z serwisu iPKO
3
Kup bilet
Wybierz klub, mecz, sektor i miejsce oraz podaj dane osobowe swoje lub osoby, dla której kupujesz bilet. Zaakceptuj regulamin organizatora spotkania oraz potwierdź i opłać zamówienie
Pytania i odpowiedzi
Na jakie mecze mogę kupić bilety?
Na mecze piłki nożnej wybranych klubów Ekstraklasy.
Jak odebrać bilet na mecz kupiony online?
Bilety dostaniesz na adres e-mail, który podajesz w formularzu. Dane osobowe na bilecie są zabezpieczone: hasło do pliku z biletami składa się z 6 ostatnich cyfr numeru PESEL osoby kupującej bilet.
Na mecz weź ze sobą bilet i dowód tożsamości.
Jakie dane muszę podać, aby kupić bilet?
Podczas zakupu podaj imię, nazwisko i PESEL. Dotyczy to Ciebie i osób, dla których kupujesz bilety. Dodatkowo poprosimy Cię o adres e-mail, na który dostaniesz bilety.
Czy mogę podać e-mail inny niż ten, który mam w banku?
Tak, w formularzu możesz podać dowolny adres e-mail.
Kiedy dostanę e-mail z biletem?
Bilet powinien trafić na wskazany e-mail automatycznie, od razu po transakcji. Jeśli go nie otrzymasz:
- Sprawdź, czy e-mail nie wpadł do folderu SPAM
- Skontaktuj się z PKO Finat: bilety@finat.pl
Dlaczego muszę podać swój PESEL?
PESEL jest potrzebny do sprawdzenia, czy osoba, dla której kupowany jest bilet, nie jest objęta zakazem stadionowym.
Otrzymuję informację, że nie mogę kupić biletu, bo mam zakaz stadionowy – a to nieprawda. Co zrobić?
Napisz do PKO BP Finat na adres: bilety@finat.pl
Jak skorzystać z kuponu rabatowego?
Podaj numer kuponu w specjalnym polu, które zobaczysz przed potwierdzeniem płatności w serwisie iPKO.
Z kim się kontaktować, gdy mam problem z biletem lub z wejściem na stadion?
Dane organizatora spotkania, nr telefonu i e-mail znajdziesz na swoim bilecie. W przypadku problemów z pobraniem biletu, napisz na adres PKO BP Finat: bilety@finat.pl
Jak mogę przekazać znajomym kupione przez mnie bilety?
Wyślij je e-mailem jako 1 plik ze wszystkimi biletami lub pobierz każdy bilet osobno ze swojego konta w serwisie Ekstraklasy.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za kupiony bilet?
Tak, skontaktuj się z organizatorem spotkania – jego dane kontaktowe znajdziesz na swoim bilecie.
Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?
Nie - zgodnie z ustawą o prawach konsumenta nie można odstąpić od umowy sprzedaży biletów.
Operatorem serwisu biletowego i pośrednikiem sprzedaży biletów jest PKO BP Finat Sp. z o.o. należąca do Grupy PKO BP. Sprzedawcą biletów na dane spotkanie jest jego organizator. Operatorem bezpiecznych płatności jest Autopay.