Szybkie przelewy

 

Wszystko w jednym miejscu

W tej samej sekcji TransakcjePrzelewy zlecisz przelew krajowy, własny, podatkowy, zagraniczny / walutowy, z karty kredytowej, a także spłacisz kartę.

Nowe formularze przelewów

Zlecenie przelewów jest teraz prostsze. Jedna kolumna, większa czcionka i jasne komunikaty pomogą Ci w szybkiej realizacji płatności.

Przelewy natychmiastowe

Jeśli danego dnia nie ma już sesji ELIXIR lub jest weekend, możesz szybko zmienić przelew na natychmiastowy lub SORBNET. 

Cykliczne płatności

Teraz ustawisz cykliczne płatności przez serwis internetowy iPKO jeszcze szybciej i to bank będzie za Ciebie pamiętał o przelewach.


 

Doładowanie telefonu na kartę

 

Doładowanie telefonu na kartę staje się proste. Wybierz opcję Użyj mojego numeru telefonu, a wybierzesz swój numer telefonu podany w systemie banku. Bez problemu ustawisz też doładowania zdefiniowane i obsłużysz doładowania cykliczne (np. dla swoich dzieci).

Więcej o doładowaniach telefonu

 

Doładowanie konta prepaid telefonu komórkowego z konta w PKO Banku Polskim

 

Jak zlecić doładowanie jednorazowe?

Jak zlecić doładowanie cykliczne?

Jak ustalić doładowanie zdefiniowane?


 

Odbiorcy zdefiniowani i płatności

 

Odbiorcy zdefiniowani i płatności są uporządkowani w 4 grupach: Krajowi, Podatkowi, Zagraniczni oraz - nowość dla firm - Split Payment. Po utworzeniu danego odbiorcy zdefiniowanego można go edytować. Odbiorcę Krajowego możesz zawsze zmienić na typ Split Payment dodając jego NIP i REGON.

 

Odbiorcy są podzieleni na 4 grupy: Krajowi, Podatkowi, Zagraniczni, Split Payment

 

Jak dodać odbiorcę zdefiniowanego w serwisie iPKO?

Jak zlecić przelew do odbiorcy zdefiniowanego?

Jak sprawdzić historię przelewów do odbiorcy zdefiniowanego?


 

Czytelna historia konta

 

Prosto i przejrzyście

Każda transakcja w historii rachunku ma nie tylko standardowy opis, ale i ikonkę nadawcy/odbiorcy. Transakcje przychodzące są teraz zielone, a obciążenia konta czerwone.

Wszystko pod ręką

Menu kontekstowe (3 kropki) obok pojedynczej transakcji to szybki dostęp do przydatnych funkcji, np. potwierdzenie przelewu, powtórzenie operacji.

Wygodne wyszukiwanie

Filtry w historii pomagają znaleźć operację m.in. po datach kwocie i frazie (np. nazwa odbiorcy, tytułu przelewu).

Historia rachunku w serwisie iPKO PKO Banku Polskiego

Nie zmienia się póki co sposób prezentacji historii na stronie głównej po zalogowaniu do serwisu iPKO.

 


 

Szczegóły rachunku w nowej odsłonie

 

Menu kontekstowe (3 kropki) obok nazwy konta w historii rachunku zawiera m.in. funkcję kopiowania numeru konta czy danych do przelewu.

W szczegółach rachunku znajdziesz najważniejsze informacje o Twoim koncie, np. numer rachunku, stan konta, blokady, listę właścicieli i pełnomocników konta oraz możliwość zmiany limitu dziennego dla każdego z nich. Również tu znajduje się historia transakcji: transakcje oczekujące, odrzucone i anulowane oraz wyciągi.

Przejdź do zakładki Dokumenty i dyspozycje i kliknij w przycisk Powiadomienia, aby przejść do ustawień usługi Powiadomienia SMS/e-mail.

 

Szczegóły konta w PKO Banku Polskim

Nie zmienia się póki co sposób prezentacji szczegółów konta na stronie głównej po zalogowaniu do serwisu iPKO

 


 

Obsługa Twojej karty kredytowej

 

Przelew z limitu karty kredytowej w sekcji Transakcje zlecisz równie szybko, jak przelew z konta. W razie czego spłacisz też wykorzystany limit kredytowy na karcie.

 

Przelew z karty kredytowej w PKO Banku Polskim