1. Jakie zmiany zostały ostatnio wprowadzone w iPKO?
2. Czy ostatnio wprowadzone zmiany są ostatnimi, czy będą kolejne?
3. Jak wybrać operatora po zmianie wyglądu Doładowań w serwisie iPKO?
4. Jak zmienić lub usunąć doładowanie cykliczne?
5. Czy wprowadzone zmiany są dostępne dla wszystkich klientów?
6. Czy zmiany obejmują również stronę logowania do iPKO?
7. Czy możliwe jest korzystanie z dotychczasowych formatek przelewów, czy tylko z nowych?
8. Czy po zmianie formatek przelewów, będzie dostępna cała dotychczasowa historia rachunku, zdefiniowani odbiorcy i płatności, zlecenia stałe?
10. W jakich godzinach realizowane są dyspozycje przelewów?
11. Czy wszyscy zdefiniowani w dotychczasowym serwisie odbiorcy będą widoczni w nowym wyglądzie?
12. Czy każdy odbiorca ma przypisaną do siebie grafikę i mam możliwość zarzadzania nimi?
13. Jak utworzyć nowego odbiorcę zdefiniowanego?
14. W jaki sposób dodać zdjęcie lub grafikę do zdefiniowanego odbiorcy?
15. Czy istnieje możliwość zmiany ułożenia listy odbiorców?
16. W jaki sposób zmodyfikować dane odbiorcy zdefiniowanego?
17. Czy zmiana danych odbiorcy wymaga aktualnie potwierdzenia kodem jednorazowym?
18. W jaki sposób wyświetlić historię przelewów dla wybranego odbiorcy zdefiniowanego?
19. Mam ustawione potwierdzanie przelewów do odbiorcy zdefiniowanego kodami jednorazowymi, czy możliwa jest zmiana i zlecanie przelewów bez kodów jednorazowych?
20. Mam dużo zdefiniowanych odbiorców, z jakich filtrów wyszukiwania mogę skorzystać, aby znaleźć konkretnego odbiorcę?
21. Czy każda transakcja zlecana do odbiorcy zdefiniowanego wymaga potwierdzenia kodem jednorazowym?
Drukuj