• Karta jest wznawiana automatycznie
  • Wznowiona karta jest wysyłana na Twój adres korespondencyjny (poprzednią kartę należy zniszczyć w sposób uniemożliwiający jej odtworzenie).
  • Karta do kont dedykowanych Klientom Bankowości Osobistej tj: Konto Aurum, Konto Platinium II, ZŁOTE KONTO oraz Rachunek PLATINIUM jest wznawiana jako nowa karta, po upływie terminu ważności dotychczas posiadanej karty.
  • W przypadku wznowienia karty na nowym numerze po otrzymaniu karty należy nadać dla niej kod PIN w serwisie iPKO, telefonicznie lub w IKO. Istnieje również możliwość otrzymania PIN-u w przesyłce nadanej pocztą tradycyjną. Dla kart wznowionych na tym samym numerze, PIN pozostaje niezmieniony.
  • Następnie kartę należy aktywować dokonując transakcji np. płacąc w sklepie na terenie Polski, używając kodu PIN
  • Karta wydawana jest na 4 lata. Datę ważności swojej karty możesz sprawdzić również w serwisie iPKO.
Drukuj