Ty | Twoje dziecko | |
PKO Konto za Zero | PKO Konto Pierwsze | PKO Konto dziecka |
Min. 10 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM1 | Min. 2 transakcje bezgotówkowe kartą lub BLIKIEM1 | Min. 2 transakcje bezgotówkowe kartą1 |
1 Płatnościami BLIKIEM nie są wpłaty w bankomatach, wypłaty z bankomatów ani przelewy na telefon. Do łącznej liczby transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM nie wliczamy transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
Pamiętaj:
Nagrody wydamy po spełnieniu wszystkich warunków promocji oraz jeśli do dnia wydania nagrody:
1) nie zamkniesz konta ani nie zrezygnujesz z karty do konta,
2) nie odwołasz zgody marketingowej.
• 1 Organizatorem promocji jest PKO Bank Polski SA. Promocja „Sprawdza się w działaniu” trwa w terminie 9.05-30.06. 2022 r. i dotyczy PKO Konta za Zero, PKO Konta Dziecka i PKO Konta Pierwszego. Pula nagród w promocji jest ograniczona i wynosi 7000 szt. (3000 szt. nagród po 200 zł, 4000 szt. nagród po 100 zł.). Spełnij wszystkie warunki promocji - szczegóły w regulaminie dostępnym na pkobp.pl/sprawdzasie. Więcej o kontach, w tym Taryfa Prowizji i Opłat Bankowych na pkobp.pl i w placówkach banku.
2Jeśli w okresie rozliczeniowym (który trwa 1. miesiąc i zaczyna się od dnia w którym wydaliśmy karte) zapłacisz min. 5 razy kartą lub BLIKIEM (z wyjątkiem przelewów), inaczej opłata 10 zł/mies. Zwrot towaru lub anulowanie operacji zmniejsza liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym
Promocja „Sprawdza się w działaniu”
1. Jakie są nagrody w promocji?
Nagrodami są kody elektroniczne uprawniające do zakupów na stronie Allegro.pl, w tym również przez aplikacje mobilną Allegro, o następujących wartościach:
2. W jaki sposób otrzymam nagrodę?
Nagrody będziemy wydawać w formie kodów elektronicznych do zrealizowania na platformie Allegro.pl za pośrednictwem serwisu elektronicznego iPKO.
Pamiętaj, że aby dostać kod, musisz mieć aktywny dostęp do iPKO! Zobacz, jak zalogować się do iPKO.
W celu odebrania nagrody zaloguj się do serwisu iPKO i otwórz skrzynkę pocztową.
3. Co się stanie, jeśli pula nagród wyczerpie się wcześniej?
W przypadku wyczerpania się puli nagród w czasie promocji zastrzegamy sobie możliwość jej zwiększenia lub wcześniejszego zakończenia promocji, o czym powiadomimy na stronach www.pkobp.pl oraz na www.pkobp.pl/sprawdzasie.
4. Jak mogę zarejestrować się w promocji?
Do promocji możesz zarejestrować się od 9 maja 2022 r. do 30 czerwca 2022 r., wyłącznie na stronie internetowej www.pkobp.pl/sprawdzasie. Podczas rejestracji określ, jakie konto otwierasz w promocji:
Ważne!
5. Czy może zajść sytuacja, w której spełnię warunki otrzymania nagrody, a jej nie otrzymam?
Tak - jeśli masz albo miałeś konto w PKO Banu Polskim w okresie pomiędzy 1 stycznia 2021 a 8 maja 2022 r. (nie dotyczy SKO Konto Ucznia, kont Inteligo).
6. Co może uniemożliwić otrzymanie nagrody?
7.Jaką zgodę marketingową muszę wyrazić, aby spełnić jeden z warunków promocji?
Potrzebujesz wyrazić zgodę na otrzymywanie od banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących – dowiedz się, jak to zrobić
8. W jaki sposób mogę wyrazić zgodę marketingową, aby spełnić ten warunek promocji?
Odpowiednią zgodę możesz wyrazić np. przy zawieraniu umowy lub przy składaniu elektronicznie wniosku o otwarcie i prowadzenie PKO Konta za Zero wraz z Kartą Kz0 lub w każdej chwili w okresie promocji w serwisie iPKO sekcja „Ustawienia -> Dane osobowe” lub IKO lub telefonicznie poprzez call center.
9. Czy jeśli otworzę tylko jedno konto, to mogę wziąć udział w promocji?
Tak, jeśli otworzysz PKO Konto za Zero lub PKO Konto Dziecka albo PKO Konto Pierwsze dla dziecka i spełniasz warunki promocji.
Regulamin promocji „Sprawdza się w działaniu”.
Kontakt: https://www.pkobp.pl/kontakt/
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie