Przejdź to głównej części strony

Funkcje bankowości elektronicznej

W drodze

Bilety komunikacyjne

Kupujesz bilet na autobus lub tramwaj w większości miast w Polsce i kasujesz w telefonie

Opłata za autostradę

Korzystasz z automatycznych opłat na autostradach A1 i A4

Strefa płatnego parkowania

Nie szukasz drobnych ani parkometru. Opłacasz parking w telefonie

Pod kontrolą

Weryfikacja pracownika banku

Upewnisz się czy dzwoni do Ciebie nasz pracownik

Powiadomienia

Wiesz na bieżąco o zmianach na Twoim koncie

Limity

Dostosujesz do swoich potrzeb

Asystent głosowy

Tworzysz zestawienia wydatków i oszczędności

Zmiana danych

Sprawdzasz aktualność swoich danych

Dodatkowe zabezpieczenie logowania do serwisu iPKO

Dodatkowe zabezpieczenie logowania

Bezpieczniej i szybciej logujesz się do serwisu iPKO

Nowości

Nowe powiadomienia na ekranie telefonu

Sprawdzisz na nich status aktywnych biletów i opłat parkingowych

Parkuj wygodnie z aplikacją IKO i CarPlay

Opłacaj parking na ekranie swojego samochodu

Mały klucz - wielki krok do bezpieczeństwa

Sprawdź logowanie do serwisu iPKO z kluczem bezpieczeństwa

Poznaj wszystkie funkcje i sprawdź, gdzie możesz z nich korzystać

Prowadzisz firmę? Sprawdź funkcje serwisu iPKO i aplikacji IKO dla Twojej firmy

Więcej

Jesteś rodzicem i Twoje dziecko ma konto w naszym banku?
Sprawdź funkcje serwisu iPKO i aplikacji IKO w profilu Finanse dziecka.

Więcej

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.